Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

20 January 2012

Seram Sejuk Oiiii!


Semalam sampai 2 keping surat. Satu berisi kad kawen junior aku time sekolah teknik dulu. Syomel gilos kad Sha. Wongi pulak tu. Hahahaharummmmmm! Terus sayang weh nak bukak riben. Same syomel macham kad Nadia Bayu dulu. tapi sebab bizi mekap orang time tu, tak sempat pergi pun. frustrated! Tapi yang ni, Insyallah takde aral, boleh ler pergi. Bukan jauh pun, kat Kuala Terengganu je. Tapi tapi tapi, disebab kan encik asben 24/7 bizi, kena check schedule dia dulu baru boleh plan. Phewww!


Dan satu lagi surat ialah.....


Tadaaa...!!!!

Siot je dapat surat lembaga nih. Takkan la di sebab kan entry ini dan juge entry nih, ade orangs report kat Lembaga Hasil Dalam Negeri syakap aku nih kaye cehhh ???? Dan dan tu jugak je LHDN anto surat ni kat umah aku. Kaye celah bedah mane nye aku nak membayar kot???? Perghhhhh, ntahapehape je kan!!!


tu tu tu nampak tak taip nama aku Cik Cik bagai, bajet aku nak bayar ke ape? Tak ter-kesan pun okeh. Tapi, kalo dah dapat surat nih nak kena buat hape ek? Memang nak kena bayor ke camane kekdah nye? Nak kena tanye sape nih? Hish, fitam sekijap haku!

nota kaki: dapat je surat LHDN tu, terus tempek iklan nak jual enset. Harap duit jualan henset tu boleh guna buat bayar cukai. Sekian.

No comments:

Post a Comment