Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 July 2011

Tudung Oh Tudung

Salam korangs,


Aku macham ketagehan sket lately nih. Ketageh nak ngupdate belog. Asal pandang pc je, laju je nak tekan new post. Pastu nye, ke sudah lah tak tau nak taip ape pun sebenarnya. Biasalah kan, aku.


Btw saje lah share. Semalam ade mekap kastemer kat Kedai Buloh, Trg. Mekap untuk majlis ber-tunang. Selesai mekap, aku singgah Ariani kejap kat bandar KT. Boleh tahan ramai jugak lah manusia time tu. Sebab Ariani buat sale yadayada la sangat tu kan. Aku sesaje je singgah kekonon nak tambah stok dan menghabeskan boreh. Telek punye telek konon nak tengok tudung yang less 88% tu kate nye, tapi tak jumpa pulak. Semua tag less 10%-20% je yang berlambak aku nampak. Orang cakap malu bertanya, lambat lah jumpa, so aku ringan kan mulut tanya SA Ariani kat situ. 


'Dik, yang less 88% tu tudung mane? Ke dah takde sale tu?'
'Yang tu tudung CT je kak. Yang lain sume less 10%-20% je kak. Kalau akak ade member's kad, tambah lagi diskaun ikut kaler kad akak tu.'


Makanya, terpedaya lah aku ingatkan sale 88% tu untuk tudung best-best. Tudung Ct bukan nye tak best tapi aku tak pakai kot. So tayah buang masa ber-sesak sesak dengan manusia yang ramai, aku pun blah. Dahla sesak ngan manusia, sesak jugak dengan motorsikal hadiah 3 ketul yang dorang show off kat tengah-tengah kedai tu. Lemas aku. So cakap kat asben, aku nak try D'Haja pulak. Sebab pattern nye pun lebih kurang jugak ngan pattern Pearl Haya. Modern+style+chicky. Nanti kalo aku dah beli, aku citer lagi. Ok? Dah, itu aje nak citer. Kejap lagik aku hupdate lagi ye. 



No comments:

Post a Comment