Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 July 2011

Car Boot Sale La Sangat Aku Nih.

Korangs syumer *khas untuk yg preggy je. Tapi tak preggy nak beli jugak pun takpe sebenarnye. Janji beli. Muahaha.


Ade beberapa helai maternity wear yang bakal di-let go-kan kat sini nanti. Condition adelah baru ye sila amik perhatian. Reason nak jual pasal aku nih bangsa beli pakaian mesti hak ni memang perkara wajib la silap pilih saiz sebab malas nak fitting, baju tak match dengan pants, kaler baju tak ngam dengan kaler spenda dan so many reason lagi lah yang malas aku nak citer. Bikin panas diri sendiri je. Walaupun mengandung nih bukan nye sekali sajork seumur hidup wah ayat macham tak serik je nak pegnen nampak tapi tak bermakna aku harus simpan je baju tu untuk dipakai di musim pegnen akan datang. Oh tidak. Dah memang barang tu memang tak muat nak masuk, takkan nak di paksa jugak kasik muat. Tak kose akak, haih! Aku memang dah nekad nak jual nih. Nanti hasil nye dapat lah jugak aku membeli pempes anak. Kan?

No comments:

Post a Comment