Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

04 October 2010

Demo Loni Tok Srupo Mulo!

Yeah mesti ramai je dah agak akan ada entry nih kan. U know me. Mane boleh tak buat entry  kalau dah ada banyak gambar untuk di tayang  cehcehceh macham ada nak tengok. Ada gambar adalah entry. Takde gambar, sah-sah aku malas nak buat entry. Ngeh!


Baiklah baiklah. Seperti biasa, cerita ini yang seciput tapi be-serta kan gambar-gambar yang bersepah ye. Tak dapat  aku nak ber-entry panjang-panjang sangat sebab trauma karang esei SPM belom pulih sepenuhnya. cit!


 tempat menginap dan mengendap kami - Riddel hotel yang comel tapi mungkin jugak sangat kedekut nak mamps sebab tak mampu nak sediakan ubat gigi. weh mahal sangat ke ubat gigi dalam travel tiub tu? huh! 



 hotel nak jimat ruang je, tibi pun gantung-gantung. nasib baik katil pun tak gantung. kalo tak men-susah kan aku somi istri je. uhuk!

 entiti di belakang adalah pelajar AF yang ter-singkir untuk konsert prelude lagi. muahaha!




 1
 2
 3
4
 ke-empat empat gambar adalah bersama encik asben. tapi berapa keping je yang nampak jelas+sempurna+bersedia muka encik asben? motipnya, muka istri lebih penting di sini! hohohoh!

 muka sendiri kan lebih penting. ngeh!

orghe buto gi derak kelate nih. muahahha!


kemain je aku memilih baju. end up aku tak beli sebab tak tahu samada tuan kedai wujud ke tak sebenarnya. tengok-tengok. ada korang nampak sesape dalam kedai tu selain aku tak? curik baru tahu. heh!


 =p

otw balik ter-jumpa nih. kedai paling berterus terang aku pernah jumpa kot.

 jakun jakun jakunzi! pestime sampai kat patung berhala nih muka aku ketat tak hingat sebab tengok takde sape-sape dah kat situ selain aku+somi+dan seorang pakcik sami pakai sari orem. huh cuak!
mana-mana pergi pun menatang alah nih jugak laa yang aku borong. hikhik! 

Kitorang pergi tak lama pun. Sehari semalam je kat sana pun tapi semua tempat aku ngan encik asben redah okeh. Rantau Panjang, Pengakalan Kubur, Bazar Buluh Kubu, Pintu Geng, KB Mall, Billion, Parkson, pendek kata semua tempat yang kengkawan suggest kat Pesbuk tu aku pergi. Cuma Tak Bai je kitorang tak sempat pergi. Muahahha!

No comments:

Post a Comment