Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 September 2010

Random Issue!

Balik je mekap, aku singgah rumah ma. Penat tapi syedap. Malas dowh nak balik rumah terus. Kat sini boleh layan-layan tenet, layan-layan adik, layan-layan kepsi - tak ajak encik asben hohoho! Tenet kat rumah aku services nye adalah macham SHIT! Ye sampai bila-bila memang aku takkan stop men-sumpah seranah verokvan belaan celcom yang asben aku adopted tu okeh. Dua hari nih aku surf internet dalam keadaan hina gila - stok kena tunggu berpeluh ketiak nipis dulu setiap kali nak publish atau nak tunggu loading page. kenapa ketiak nipis?sebab aku rasa ketiak aku selalu melecet tak tentu pasal. ngeh!. Dahlah masa itu emas. Ibarat membuang emas betol aku rasa sepanjang dua hari aku ber-intenet kat rumah aku tu. Huh. Aku singgah rumah ma memang semata-mata nak bukak emel dan bukak belog-belog yang mana aku tak beraya lagi. Emel aku totally ada 1716 emel yang belom di-baca dan aku memang rasa hazab gila setiap kali nak cari satu-satu emel dari kastemer. Shit susah. So kepada kastemer, aku memang selalu nyaris-nyaris boleh ter-miss date atau pun booking korang gara-gara masalah ini. Jadi bertukar lah kepada sms atau pun nak lagi efektif call saja aku. Senang. Sms pun sekeping baru berapa sen kalau ko pakai celcom - kata celcom call murah sms murah ceh tadi keji sekarang puji. Hidup ni tayah lah nak ber-kira sangat. Korang ni kan, jenis rela hantar emel kat pejabat (jimat kan)  lepas tu ko sanggup je tunggu sampai aku reply which is kalau sebulan aku tak bukak emel maka redha  je la korang-korang nih tunggu kan? Kan? Kesian-nya korang. 

nota kaki:  sudahnya niat aku yang asal nak buat entry lain sekali masuk zone potpet terus aku lost. Fompuan!

No comments:

Post a Comment