Selalu asik citer pasal anak-anak je *ececeh anak-anak konon macham best je di halwa telinga jadik arini kite nak citer pasal mak nye pulak. Sebenarnya bukan nak citer ke ape, cume, cume, kite nak ber-tanye, mane lagi best beli leptop baru seketul atau beli samsung galaxy tab *sedihnya org len dah sibuk ngn ipone 4s aku baru terhegeh-hegeh nak beli tab bagai. veri out deted aku kens??? Aku ni jenis suke nak berpesbuk, berbelog bertenet anytime anywhere tak kisah lah time dalam kete ke, time nyonyot kan zafreil ke tapi dalam masa yang same, nak jugak guna untuk siapkan esemen-esemen aku yang berlambak-lambak tu eh macham dah lupe lak ade esemen rupenye. So aku nanti kena decide bebetol nak beli yang boleh di usung ke sana ke mari cam bosyia sket kot tapi dalam masa yang same berguna. Kalo beli letop, susah kot nak kena usung senang-senang cam usung tab, tapi kalo usung tab, boleh ke guna untuk buat esemen berlambak bagai tu? Kang kalu kejap-kejap hang, ade jugak tab yang kena hentak kat situ jugak kang acane? kehkehkeh takut tak takut tak?
nota kaki: aku bukan ape, kalo silap buat pilihan kali ni, kang cik asben sound pedas lepas tu tanak bagi aku guna pc dia, kecik ati pulak aku kang acane? sebab aku kalo kecik ati, memang tanak masak tanak makan tanak itu ini sume la. Kire nak masuk tido je terus, lepas tu bangun esok pagi terus. Tapi bangun-bangun nak pergi kerje, tengok-tengok baju sume tak iron? aku jugak susah kan? kan?kan? So, korangs kena lah tolong aku buat pilihan. Okeh?
mama memang la takde tab takde letop sendiri cume pinjam yang papa punyer je ade ler, tapi mama ade sorang budak yang senang di usung kesana kemari dan sangat berguna lebih dari segala gajet yang ade didunia. dan casing nye juga boleh ditukar-tukar mengikut kaler baju mama. baru lah sedondon. hebat tak gajet mama ni?
nota kelas tambahan: maaf lah tajuk ter-paksa berbunyi RIAK dan TAKBUR supaya berjaya buat anda sakit ati dan bace entri ni. Boleh tolong aku selesaikan persoalan di atas. Hikhik.








