Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 December 2013

Tolong Aku Kawan-Kawan!


Salam kesayangan,

Ni entry S.O.S namanya. 
Nak mintak tolong sesape yang kebetulan pergi shopping mopping groceries kat Tesco ke, Carefour ke, Giant Hypermart atau mana-mana je lah - kot-kot ternampak benda alah nih, tolong lah belikan untuk aku boleh?




Bukan susah pun. 
Belikan aku benda nih hah....





































*scroll rajin-rajin sikit



































































































































































lenguh ke? sikit je lagi...sikit je lagi ye =)

































































































































































Tadaaa...! 
*Pang!!! sekali dapat pelempang sebab sakit ati scroll jauh-jauh.


Serata Terengganu aku dah terjah, semua dah takde jual makhluk hijau sejuk nih. maaf, maksud aku bukan katak ye. 
Tak tahu lah kot-kot dah discontinue ke apa tapi yang aku tahu stok milo sejuk nih dah pun yillek sonellek kat rumah aku. Huwaaa!!!!


Kemahin aku borong dan kemahin jugak aku berjimat cermat. Namun, tamat jugak riwayat korangs akhirnya.Sobs...

Tolonglah. Ini bukan gurauan. Dahi aku berkerut time men-taip nih.  Risau meng-kalau memang dah tak dapat ditemui lagi.
Serius sape-sape je terjumpa jual kat mana-mana tolong lah belikan samada 5-6-7-8-9-10 kotak sekalipun. Nanti aku bayar. Duit pos sekali aku bayar.
 SUMPAH!

Kalo tak caye jugak, nah ini no telepon aku 013-9525876. Senang kot-kot korangs ter-jumpa Milo Sejuk nih  lepastu teringat nak tanya aku ke ape kan? Voleyyy...asalkan berkisar Milo Sejuk lah. 

nota kaki: milosejukmilosejukmilosejukmilosejukmilosejukkkkkk........


No comments:

Post a Comment