Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 April 2013

Jom Lah Update


Salam,

2,3 hari jugak tak hupdate belog.
Kenapa?
Sebab buhsan la.
Asik aku je sensorang buat new entry.
Aku je asik buat new posting.
Lepas tu pomot kat group IaMIaB.
Mane geng-geng blogger lain hah?
Diam je sume.
Ke sume pun penat ek? 
Korangs pegnen jugak ek?
Kekekekekeke...
Ko Harz, pun senyap je. 

Aku baik-baik saje.
Takde yang menarik sangat pun sepanjang tak berhupdate belog nih.
Cume dah sarat ni, energy aku dah ciput giler. 
Semputttttt......!
Kalo bateri, maybe dah tinggal last bar kot. 
10% je lagik.
Huhuhu, tak sabor dah aku nak deliver.
Aku kesian kan Areil. 
Nak kejor-kejor dia dah tak mamfuuuu.
Kalo toys, bottle dia jatuh, aku dah tak leh nak tolong ambik.
Gile ko nak suruh aku nak tunduk. 
Tak tercapai tangan dowh. Huahuhua.
Lepas tu malam-malam panas yang amat.
Yang tak pegnen pun boleh meroyan kepanasan, inikan pulak aku yang double manusia nih.
Sume benda kecik buleh jadik pasal nak meroyan.
Jangan main-main.
Dekat nak deliver ni, makin menjadik-jadik darah Vampire aku.
Takut tak? Kehkehkeh!

Semalam, dekat bawah perot aku senak giler.
Cuak gak. 
Rasa macham baby push kat situ.
Lepas tu melarat senak tu sampai ke tulang belakang.
Cuak weh. 
Even dah set mental dan fizikal ready nak deliver, tibe-tibe ter-risau pulak.
Nasib takde any contraction.
Takde even mild sekalipun.
Stain, brownies, lendir, ketuban, still tak say hye pun lagik.
Okey lah tu.
Mampu bertahan till now, 34w 4days.
Berjaya mengatasi rekod Areil dulu.
So kita tungguuuuuuuuuu lah lagi.


Perghh, bapak seperais kan tunggu deliver nih.
*Gulp*



Teringat conversation aku laki bini. 
Ini gurauan paling manja dah cenggini. 
Huahuahua.

No comments:

Post a Comment