Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 July 2012

Nak Kurus?



Areil sedang tido. So, lets ber-belog.


Korang ni super extreme nak kurus ke???? Cube bace setori aku nih.


Eceli aku ade simpan satu stori nak share ngan korangs yang taksub sangat taram ubat-ubat diet bagai tuh. Biasa nih!


Dodulu, tak silap zezaman dulu era 90-an, ada satu jenama produk pelangsingan dalam bentuk minuman ni memang femes emes da amor sangat la time tu. Kat tibi keluar, kat paper keluar. Time tu memang ramai lah yang berlumba-lumba beli sebab testimoni produk tu memang menunjukan hasil yang menakjubkan. So termasuk la kawan aku nih, terjebak same beli. Lepas satu tin, satu tin beliau minum. Memang nampak la hasilnye time tu. So ada kawan kepada kawan aku pun nak try jugak produk ni. Dorang ni satu kelas kot time tu. 


Nak dijadikan cerita, satu pagi, kawan kepada kawan aku nih bancuh la minuman tuh siap-siap. Tup tup terlupa minum. Tertinggal kat dalam tumbler atas meja kelas dorang. So tengahari tu bile dia bukak balik tumbler tu nak minum balik air yang dia dah bancuh siap-siap pagi tadi tu, korang tahu dorang nampak ape dalam tumbler tu?????






























































































































Bersambung.....




nota kaki: tak aci sumpah aku ye.sumpah dalam ati pun tak aci. hewhewhew!

No comments:

Post a Comment