Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 June 2012

Alkisah....

Anak dah tido, bapak nye pulak belom balik kerja. So? Peluang la kan dapat hupdate belog nih. Huhu.


Tapi, sumpah kekok sebab dah lame tak cerita pasal benda lain selain cerita anak. 


Lets start dengan kejadian terbaru. Aku tetibe diserang sakit perot yang maha dahsyat. Pedih+senak kat ulu hati. Orang belah sini panggil medu bukan merdu ye. Orang belah sane panggil gastrik. Yang paling last aku sakit betol-betol time nak azan subuh. Menggelupur aku kat hujung kaki Areil. Dang-dang tu jugak asben anto aku ke wad kecemasan. Lepas je kena injek di vontots dan bagi ubat, rest sekejap, alhamdulillah, hilang jugak hazab tu. Syukur alhamdulillah.


Tapi aku, biasa lah. Sume benda pun nak updatet kat pesbuk. So, menggelabah masing-masing tanye kan kabo aku. Hukhukhuk, terharu jugak tengok kengkawan yang concern nih. TQ sume. sobsobsob.


Idea memang takde. Soksok aku  hupdate lagik la ye. Kesian plak kan korangs kena bace cerita ntahapehape. Bai.

No comments:

Post a Comment