Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 March 2012

Url Baru Belog Yna Dona.

Salam kesayangans,


Pes sekali, sori sebab telah meng-private kan belog buat sementara waktu. Kesian kat readers kesayangans yang tak dapat nak bukak belog - pasal hanya kaum kerabat blogger je rupanye yang boleh bukak belog nih. Bangun je tido pagi tadi, aku tengok ada tujuh belas ratus notification inbox pesbuk aku - yang mane rata-rata tanye, amboi-amboi YNA DONA awat dah tak dapat nak bukak belog? Tak pasal-pasal jugak ramai yang cakap aku tak sudi nak bagi dorang datang belog aku lagi. NO NO NO okeh. Aku bukan nye retisss noks, sape lah aku ni sampai nak private bagai belog, ade sape kesah? Tapi aku ada alasan yang lebih peribadi yang tak dapat aku nak details kan apa, kenapa dan siapa yang telah menyebabkan aku private belog aku. Tapi hari ini, aku dengan penuh rasa rendah hati nya akan open balik blog ini untuk public TAPI bukan lagi menggunakan url yang lama lagi dah, wajib tukar url baru - dengan harapan orang-orang tertentu iteww tak dapat jejak dan men-sakitkan ati aku lagi. Huh! Maka dengan ini dengan rasminya, korangs sila lah kelik url baru saya ini iaitu  http://ynadonayna.blogspot.com/. So, dah dapat url baru nih, sile cepat-cepat tukar link YNA DONA di peberet bloglist korangs tu. Ececececisssss!!!!


sekian.


nota kaki : ye, sabar, sabar. aku sedang men-taip entry skincare resie aku la ni. Kejap lagi aku publish.

No comments:

Post a Comment