Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 April 2011

Besar Menggunung Harapan Se-Orang Istri Dan Dot Dot Dot

Arini asben pergi kursus lagi. Semalam sebelom maghrib dia dah sampai rumah. Tadaa! Ada harapan lah malam ni nak ajak dia main eh dinner kat luar kalau asben sampai rumah macham semalam. Besar nye harapan aku sampaikan tadi sebelom keluar asben tanye nak dia belikan ape ape tak, terus je aku cakap tanak ape-ape sebab nak dia balik cepat. Nanti kang kalo aku kirim beli ape-ape mesti dia kena menyinggah mana-mana belikan. Kata nak asben sampai cepat kan? Sanggup je tak kirim ape-ape okeh. Dari petang tadi dalam kepala dah plan nak dinner makan nasik putih lauk tomyam campur+sotong celup tepung+daging masak merah+ikan masak stim+sambal belacan. Heaven ohhhhh!!!! Meleleh airlior! Dan tadi....








































































































Asben sms cakap malam ni dia balik lambat yang tak berapa lambat sangat. Sebelom 10 atau mungkin 12 malam dia sampai rumah. Okeh fine. Malam ni aku nak tido ber-lapor dengan baby. Jangan sape-sape kejutkan aku. Selamat malam dinner kat luor * air mata bergenang.




*tajuk entri sebenarnya 'Besar Menggunung Harapan Se-Orang Istri dan Baby Dalam Pewot! Tak Sanggup Nak Taip Tadi. 

1 comment: