Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

03 August 2009

Hilang kah? H1N1 kah?

Salam,

Huuih! Mesti ada yang hingat i dah hilang di muka bumi kan hohoho sadap u! Oitt siapa yang cakap i dah ter-jangkit H1N1 pun memang longkang owh mulut dia! Meh sini nak babap! Huh!!! I'm still alive bebeyh. Ini lah sebab musabab i ter-hilangkan diri sendiri. Eh eh gambar apekah nih? Owh dont panic lets picnic okeh. Jangan pepandai buat spekulasi dulu. Elakkan kontroversi tingkatkan prestasi. Tunggu owh. Nanti akan ada story entry tentang apekah kejadian di atas jadi silakan tunggu dan lihat je nanti. So tak perlu ber-teka teki pecah kepala hotak dan jangan sesuka hati nak wish pepelik kat entry ni. Gelojoh tau camtuh kan? Tsk!!!

5 comments:

  1. eiiiiiiii
    sis da tunang.......xgthu pn........geget kn...

    ReplyDelete
  2. waa... curious juga nie...
    cantik gambar kat atas..
    adakah yna sedang mempromosikan baju heheh

    ReplyDelete
  3. wah da tunang ka???waaa santeknya diaaaaa~~!!!

    ReplyDelete