Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

13 July 2014

TERJAGA DARI MIMPI....

Salam kesayangan...


Hahahahahaha. Tetiba aku baru nak hingat belog balik. Well, well, well! live yang super duper hectic.Jadi mak dua anak, serius sibuk yang amat.

Yang rindu-dendam aku, jom cuci mata *macham tak biasa.haha.

pict latest laki bini. 


anak bongsu lagi. 
belom ada cadangan tambahan ahli baru - eh, cadangan ditutup!



anak sulong. anak ensem mama! *puji anak sendiri kot takkan itupun nak cebek?


bonding time = selpie time

roti john utk ifftar. nyums!


olololololo, mama bile mekap terus hilang muke bibik 365 hari kens? haha. kongajar mulut sendiri!

Semua pict saiz kecik. Nak large kan tak dapet lah, nanti pixel pecah. Ko nak ganti? *macham tak kelakar je kan? Semua pict aku cilok dalam i,g - sebab itu medium terpaling aku aktif bangkali. Macham biasa, follow mollow aku di i.g Yna Dona dan kalo nak membeli belah rajin-rajin lah search pages 'KEDAI YNA DONA - K.Y.D'. Kat situ semua aku jual. Gas memasak je takde. Takut meletop masa postage.

Okeylah nak off. Nak sahur. Lepas sahur dah takle sambung sebab ES *encik suami akan take over lappy sampai subuh. Aku plak tak kose nak melayan lappy balik lepas subuh. Kesian nanti takde sape-sape nak ternak taimata kalo bukan aku yang buat. Reti kan? 

Bye.

No comments:

Post a Comment