Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

20 March 2014

Wordless Tajuknye

Salam,

Pukul 4.15 pagi,
Mata terbeliak lagi.
Inilah penangan kalo aku start consume Luver9 semula.
Memang energetik sampai ke siang membawak pulak ke malam.
Tapi sayang seribu kali sayang...
Energetik sensorang nak buat apa,
Kalo berdua barulah berpasangan.
Baru lah ada ektibiti perlawanan kan.
Ohoi melalut!

Ok bertenang.
Saje je hiburkan hati sendiri yang lara.
Sendiri taip sendiri bace sendiri gelak.
Pasrah menyerah pikir dan tengok muke sendiri terbakar.
Sape suruh mandi sungai time kemarau cenggini.
Berendam berejam-jam macam sungai tu aku yang punye.
Lantak lah, sebab bukan jugak ahmad albab yang punya *bajet orang gelak ke? lempang nak?.
Sudahnya, hidung dah macham serupa hidung badut.
Merah pedih tak tahan hokeyy!
Serius ini fakta weh so jangan muntah bajet aku gedik manje ke ape sebab ini hakikat!
Muka aku tak pernah se-sunburn ini - yakni tahap merah menggelupas sampai letak pondesen pun still nampak merah-merah melati iteww lagi!

Tapi, dengar cerita lagi 3 minggu plan nak pergi  mandi sungai lagi.
Kali ni pergi awal pagi siap BBQ kat sane. 
Perghhh, kena cari sunblock bagai jugak ke ni???
Relaks ah, kata kampunggirl dot com dot my.

*lepastu melalak kat fb mengadu muka sunburn.pigidaaaahhhh!



itu buaya yang bomoh pemes tu carik. nak tampor katanye! takut kan? Dah, pergi tido cepat sebelom kena tampor.

No comments:

Post a Comment