Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 December 2013

Review Product : CMC (Curcuma Mangga Cure)


Salam kesayangan,

Kali ni nak review tentang product CMC ni - sejenis herba yang diformulasikan untuk merawat resdung. Yeah, aku kang peng-hidap resdung tegar sejak form 2 kalo tak silap. Keronik tak keronik memang sampai tahap hentak kepala ke  batu belah batu bertangkup sekalipun dah tak rasa sakit kot. Immune punye pasal. Tapi, sejak akhir-akhirnya tetibe resdung aku menggila balik sehingga membuahkan jerawat yang banyak. Arghhhh! Memang stress tetiba kot tengok jerawat macham dipanggil-panggil datang bertenggek. Grrrr!!! 

Atas cadangan geng-geng pesbuk, aku pun try CMC ni. Kali ni memang aku nekad nak settle kan dulu problem resdung aku ni sampai ok then baru nak kisahkan parut ke apa ke kat muka. Walaupun kecut nak hadapi healing crisis tapi aku gagahi jugak dengan semangat pahlawan melayu - asal KILL KILL DIE DIE lah ni. 


aku beli dengan rege ni untuk isipadu 1/2 botol. Harga untuk sebotol penuh kalau tak silap 80 hengget. Kalo korang dapat dengan harga lagi murah, jangan lupa bitahu aku. Janji ori. Kan lain yang nak dirawat, lain pulak penyakit yang datang.


Ni saiz kapsul CMC.



2 hari pertama aku consume, aku dah start terasa healing crisis tu. Mata aku berair, kepala berdengung, telinga pun gatal. Tetiba je terasa macham berjalan atas kayangan sebab otak macham ting tong kejap. Mungkin efek akibat dengung kat dalam telinga dan kepala kot membuatkan aku rasa macham tak stabil. Tapi tak lama pun, dalam sejam dua camtu je. Ada jugak lah terasa macham nak bersin nak selsema tapi takdelah melarat sangat pun.

Lepas je 2 hari tu, terus dah takde nampak lain-lain healing crisis. Lega okey! Aku still teruskan consume macham biasa, 2 biji sehari. Dalam proses aku consume, aku tetap je pulun makan sambal belacan, budu, makanan pedas, seafood dan lain-lain yang aku alah sebelum ni. Kalau dulu, lepas je aku tibai semua tu, konfirm hidung aku akan pedih-pedih, selsema dan bersin nonstop, kepala sakit dan semangat harimau pun meresap ke dalam badan terus, hahaha. Tolong lah jangan sesiapa pun carik masalah datang menyusahkan aku time tu. Kalau tak, memang merasa lah amukkan aku. Sebab time tu memang stok dah tak boleh nak handle diri sendiri - tau nak bersin je lepas tu pegang kepala macham nak tercabut sakitnya. Sumpah sakit sangat!

TAPI, memang ajaib lah sebab selama 3 minggu aku telan CMC ni, selama tu jugak lah aku dah tak mengalami simpton-simpton resdung aku tu. Dan jerawat resdung yang keluar tu rupa-rupanya dah makin kecut dan kering. Jerawat baru pun takde yang keluar. Encik asben memang perasan lah sebab kalau dulu, seminggu sekali atau dua kali aku akan hazab bila datang resdung tu. Huhu....


Ini jerawat yang mula-mula aku picit-picit sampai mamps. Geram sangat sebab sesoka ati je berkumpul kat muka aku. Hadoii. Tapi kan, mendapat lah aku tinggal kan parut-parut yang hitam kat situ. Takpe, kita tunggu dan lihat.



Seminggu aku telan CMC, mana-mana jerawat yang ada tu dah totally kecut dan kering sendirik. Tinggal parut dan kesan menggerutu kat situ.


Time ni minggu ketiga aku telan CMC. Dah tak nampak jerawat baru kan? Memang dah takde pun jerawat- jerawat baru. Time ni dah tak sabor nak pastikan kesemua batch yang keeluar tu kering dan kecut.




Tadaa...! Ini pict paling latest, semalam. Dah tak nampak menggerutu dan parut hitam kan even aku sapu BB Cream je tanpa bedak. Rahsianya ialah, aku start guna balik Night Cream Magic Skincare bila dah nampak kesemua jerawat tu kering. Sebelum tu, memang aku stop pakai MSC kejap sebab tanak campur adukkan produk kat muka aku. So bila dah nampak okey, aku start balik sambung penggunaan MSC untuk hilangkan kesan parut hitam jerawat tu. Rasakan, sape suruh aku picit kan? 

hye! berbakti lagi korang kat aku ye MSC

So ape yang aku nampak, hampir 85% jugak lah berkurangan resdung aku ni. Dah takde dah episod hazab tu dalam tempoh 3 minggu aku consume CMC nih. Memang terbaiklah. Tak sia-sia aku ter-makan dengan testimoni pengguna yang lain. Dan tak lupa jugak Night Cream MSC yang ber-tanggungjawab hilangkan parut-parut hitam setempek kat muka aku tu. I Loiiiike!

No comments:

Post a Comment