Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 November 2013

What's Gapo Is Going Ong Today?


Salam kesayangan,

Mane pergi sumorang? FB sunyi, I.G sepi, belog kawan-kawan pun takde new entri. Mane pergi semua manusia? Haih, menambahkan kebuhsanan yang super duper maksima la kalo camni. 

Semalam aku tido pukul 4 pagi. Kepala macham sarat dengan macham-macham benda tapi sebenarnya tak tahu pun nak kena pikir ape. Banyak kali mengeluh sebelum pejam mata. Encik asben main Candy Crush kat sebelah noticed agak nya. Kalo tak, takkan dapat whatssap berjela dari encik asben tadi. *krik krik.

Tadi, pagi-pagi dah terpacak depan rumah ma aku. Encik asben shoot pergi 2 tempat so kena gerak pagi-pagi. Dah konpem takkan balik lunch, so moh lah kita berkampung di rumah nenek ye anak-anak ku. Takde lah nak boring sangats. Anak-anak tengok muka aku boring, bertambah-tambah boring muka dorang. Kesian.

Terengganu macham dah start musim tengkujuh. Musim-musim camni memang ter-batas sikit lah nak kemana-mana. Sape sanggup nak redah hujan bagai. Dahlah nanti basah kuyup, nak keringkan balik pakaian kemain susah. Tapi, aku takde hal. Aku suke hujan - selagi takde guruh dan kilat. Drive dalam hujan lebat yang mencurah-curah sambil air mata pun turut mencurah laju pun aku dah biasa time ber-chenta dulu. Haha, kagum dengan diri sendiri sekejap bila dihingat-hingat. Aku memang suka sangat musim hujan. Lagi-lagi hujan sesudah subuh. Subhanallah, bukak tingkap nampak tenang sangat kat luar. Terus fefeeling Mohabbatein je bila tengok angin kuat bertiup dengan daun-daun gugur sekali. 



Petang tadi sempat lah aku cod Magic Skincare kejap kat rumah kawan aku. Time tu still hujan-hujan jugak lah. Gila best selalu asyik panas je, now musim hujan, memang syok kalo keluar cod barang. Bak kata Mei Mei Upin Ipin, saya suka saya suka! Borak-borak kejap dengan kawan aku lepas tu balik rumah. Sebab tak planning nak tinggal anak-anak so susu pun tak chill. Dan sampai-lah sekarang encik asben pun tak balik-balik lagi. So, melepak dan melepek je lah dulu kat rumah ma aku ni.

nota kaki: Ini tanda nya aku buhsan. Entri pun dah takde motip. Haih.... masaklah dah pandai keluh kesah mak esah kat belog sekarang ni. Erkk!

No comments:

Post a Comment