Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

31 October 2013

Lip Mask Mary Kay Yang Meletop Kebabom!


Alamak, dah ter-post entry tadi baru teringat sesuatu. Kepada sesape yang bertanyakan pasal Mary Kay Lip Mask tu - yang tetiba meletop sebab entry review aritu, sebenarnya Lip Mask tu pre-order. So kena tunggu paling lama seminggu camtu lah. TAPI, aku lupa nak bitahu yang sekarang ada ready stock dengan aku. Aku ter-lebih baik hati plak stenbai order banyak-banyak siap-siap. Tapi.... *berapa banyak tapi daaa aku nih banyak tak banyak jugak lah tinggal lagi 4pcs je lagi. Ramai pulak yang order 2,3 hari lepas. Itu pun lip Mask je lah yang still available. Lip Balm dah yillek sonelek *mati la kalo ada indian bace hape aku mengarut nih. Kalo nak jugak, kena tunggu kejap sebab pre-order okey. Tak lame pun, seminggu je. Pejam celik pejam celik kejap je. Harga lip mask satu rm45 sahaja. Add pos rm7. Sape nak order, cepat pm atau whatsapp aku laju-laju ke 013-9525876. Tak perlu tunggu sampai esok ye. *cewahhh, tetiba pinjam tagline Court Mammoth puleks.


Sekian saje laporan hari ini. Majulah Mary Kay untuk negara. Bai. 

No comments:

Post a Comment