Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 July 2013

Malas Pikir Tajuk Pepagi Camnih

Salam, *sori entry semalam2 lupa nak beri salam...=(

Aku rasa lah kan, aku dah boleh mula berbelog balik macham dulu. Sebab nye, aku dah jumpa rentak anak-anak. Lepas 12 malam dorang dah start berdengkur, tapi aku macham biasalah, mata tak berapa nak kenal tidor malam. Selalu time-time ni (12-2 pagi) aku suke kemas-kemas rumah, kutip toys anak masuk box, sapu-sapu lantai sket, lipat-lipat baju. Takpun wrap parcel order kastemer, tulis addres sume. Settle sume tu boleh lah melayan belog sepam dua kan. Kalo bulan-bulan pose cenggini, aku lagi suke lajakkan sekali sampai sahur dan subuh. Lepas subuh baru aku tergolek tido peluk anak-anak. Bapak budak-budak pun dah nak kuor pergi kerja.

Lagi satu, dulu aku selalu merungut payah nak taip guna henpon. Leceh. Itu yang kejap-kejap tertangguh je entry aku. Kadang-kadang je aku sempat rembat leptop encik asben, lepastu taip entry laju-laju. Bukan takde pc tapi pc dalam opis en. asben. Semak okey nak masuk dalam tu. Idea pun tak datang. Tapi encik asben dah ada pc baru. Lagi power gamaknya, maka secara tak rasminya jugak, leptop beralih tuan. Lepas ni nak carik skin protector yang pinkish-pinkish tampal. Konpem jadik hak milik kekal. Huahuahua.

Okeylah, nak ronda-ronda pergi belog kengkawan kejap. Nanti update lagik. Bai.

nota kaki: tapi semalam encik asben pesan suruh normalkan balik kitaran tidor aku macham manusia lain. susah woooo!!!!

No comments:

Post a Comment