Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

28 July 2013

Makan Luar Lagi

Salam,

Raye dah dekat eh?
Belas-belas hari je lagi kan?
Aku kan, pantang sangats dengar lelagu rayer ni.
Bagi lah aku buat kerja apa pun, 
Asal buat sambil dengar lagu-lagu raye,
Kemain mencicit laju je kerja aku siap,
Nak lagi best lagu Airmata Syawal *hahaha mongok orang len sedih aku hepi je dgr lagu nih,
Semangat raye merasuk la katekan,
Terapi minda betol lah lagu raye nih untuk aku.
Fuhhh.

Okeh intro je tu.
Nih petang ni.
Kebarangkalian tak masak agak tinggi jugak.
Ajak en.asben bukak pose dekat Taman Syah Bandar petang ni,
Dan dah proceed nampak gayanya.
Tengahari ni gerak.
Gerak awal, boleh jalan-jalan dulu.
Wah gitewww katanye. 
Memang kesukaan aku lettew.
Jalan jalan bawak anak-anak sambil layan lagu raye,
Ewah seronot monot nyer....

Ok tu je. Bai.

No comments:

Post a Comment