Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 March 2013

Buhsan Oi

Salam,

Now aku bersiaran di Klinik Kesihatan. Ada appoiment dengan pakar. Dari tadi tercongok kat depan bilik nih, dahmacham nak pitam pun ada. Aku memang macham ni. Tiap-tiap kali datang KK, konpem nak pitam.Cemuih oi duk ngadap benda yang sama. Sket-sket isu nya adalah diabetic di hujung kehamilan. Huhu. Dah tahap redha dan berserah je lah. Malas nak pikir. Dah nak buat camane lagi dah. Kebetulan pegnen kali ni, aku suke gile kot makan manis-manis. Muahahaha.

Semalam baby bleh pulak main-main takut kan aku. Kemain bergerak dari pagi sampai ke petang. Langsung tak duduk diam. Muke aku pun sampai herot perot menahan tendangan padu baby kat dalam. Call en.papa, nebes la plak pakcik tu. Takut aku terberanak tak tunggu dia lettew. Kuikuikui.
Published with Blogger-droid v2.0.6


nota kaki: entry takde penutup sebab update guna henset je pun. Jari besar gedabak ter-tekan publish.Tak sempat buat penutup daa....kuikuikui!

No comments:

Post a Comment