Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

23 March 2013

Putih-Putih Melati

Salam,

Aritu aku ada upload kat FB aku beli ubat gigi colgate yang baru tu. Ala yang iklan Fazura jadik model yang gigi nye putih berkilau-kilau itewww.... Pastu ade yang mintak aku update menjadik ke tidak lepas pakai ubat gigi nih. Hahaha, nak tergelak le pulak. Nampok sangat gigi aku tak berapa nak putih, sebab tu sibuk je beli Colgate baru nih.

Ngam-ngam seminggu aku guna, dengan rutin penggunaaan gosok 2-3x sehari dan gosok selama 2-5 minit setiap kali, hasilnya memang superb!!!! Kehkehkeh, serius memang lebih cerah 1 shade dari kaler asal. Itu baru guna seminggu, kalo guna berminggu-minggu? Agak-agak gigi aku lagi putih dari kulit muke kot. Huhuhu. So kepada yang teringin nak try, sila lah try. Harga murah sajork, rm7.90 je satu tiub tu tapi aku pakai dengan asben, macham mampu bertahan 2-3 minggu je kot satu tiub tu. Maklumlah, masing-masing stok gigi banyak. Kuikuikui....! Takpelah, bukan la mahal sangat pun. 



Dah tak payah nak ngengade suh aku upload pict gigi aku plak. Belom tiba masanya. Paham?

No comments:

Post a Comment