Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 March 2013

Ellllokkkkk Ker Der?

Ade 2 isu yang aku nak belog. Tapi malam ni aku buat satu-satu je la dulu yeh.

Nak tanye, sape kat sini yang dulu gemoks sekarang dan kurus- hanya dengan menggunakan losyen Fellina Inchloss? Ade ke tidak yang berjaya iteww atau selama ni aku hanya disogokkan dengan lamborghini eh dengan lambakan testi yang pelesu semata-mata di FB?

Sape yang pernah guna dengan penuh konsisten dan tomakninah tapi hasilnye adelah harem jugeks??? - same macham 2 orang kawan aku guna langsung tak memberi kesyannnn pun. Tapi aku tengok kat FB ramai giler cakap produk slimming nih bagus. Dan, aku ber-cita-cita kali nih nak guna Fell Inchloss ni sepanjang ektibiti berbengkung dalam pantang nanti. Huhuhu. Dah tamo guna Mustajab Pati Halia sebab kekurangan pada losyen tu ialah, kaler yang terang ang ang ang melekat abis kat bengkung aku, kat tapak tangan, lepas tu nanti aku pegang plak napkin anak semua lekat lah. Lagi satu losyen tu panas hangat kan. Sian kalo kena kulit baby. Mesti merengsa kan?

So kepada kawan-kawan belog yang ade pengalaman BERJAYA atau GAGAL menggunakan Fell Inchloss ni, jom lah share kat aku. Kalo betol-betol meyakinkan, memang aku beli. Boleh buang sixpacks yang ado nih. Kehkehkeh tak kelakau pun!

1 comment:

  1. salam..

    saya tak pernah guna lagi felinna ni...tapi kalau tengok kat fb, memang ramai le yg ckp berkesan..

    p/s: Saya ada buat segmen 'Aku Seorang Surirumah'. Segmen tamat pada 30 April 2013, dan hadiahnya adalah Mivva Beauty Box. Jom la join sekali ye.
    Bacaan lanjut di sini: http://bardboo.com/segmen-aku-seorang-surirumah/jom-join-segmen-aku-seorang-surirumah

    ReplyDelete