Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 March 2013

Dah 3 Bulan Pun

Salam semua (eh ade ke orang lagi kat belog nih?)

Bukan pegnen 3 bulan ye kawan-kawan sebab aku pegnen dah almost 8 bulan pun tapi aku nak habaq yang aku dah 3 bulan tak hupdate belog. Tak hupdate belog baru 3 bulan tup-tup dah pegnen  8 bulan? Wahhh gitewww, takpe  bukan ada kena mengena pun kalo tak hupdate belog dengan pegnen. Janji bukan takde bapak. Eh ter-melalut pulak.

Pegnen kali ni langsung takde alahan. Makan pun sodap. Selera pun sodap. Timbang berat pun sodap. Wahahaha. Mengidam pun takde pelik-pelik. Nak makan pasembur pun just lite-lite je. Takde pun tahap kecur air liur ke ape. Tunggu lepas bersalin nanti je lah baru buat trip to Penang ye papa? Maka isunya disini kenapa malas sangat nak hupdate belog? Sebab aku adelah pengguna tegar samsung note maka takde masa nye aku nak men-taip belog kat note cinonet iteww. Pc asben adalah pc yang paling hazab aku nak guna, berat nak mati kalo men-taip. Blerghh, tak kose aku nak terperap dalm work room dia tu.

Mengandung kali ni macam sekejap jugak. Kenapa ek? Nak kena pegnen pulak ke next year? Wahh produktif gitew. Bak kate asben, dia rajin, aku tak kedekut, maka memang laju lah production. Muahahaha. baby pun alhamdulillah sangat aktif kat dalam perot sempit mama nih. Sempit macham  bonet Neo je kan perot mama, sian anak mama nih. Huhu.




5 bulan ++



 6 bulan pegnen.


6bulan 


6 bulan ++



7 bulan 1 minggu



time piknik. kaki papa terpijak mata kail.siannnnnn nyerrr...huhuhu!












abg besar....hehehe. lebiu areil ketat-ketat!


Pict paling latest. Kat rumah, snap pict tudung nak letgo. muke pucat macham nak mati je.hahahah. lantak lah. time ni dah 30 minggu (7 bulan 2 minggu)

Okeylah. Mengah lah duduk lama-lama. Nanti update lagik. Bye.

No comments:

Post a Comment