Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 November 2012

Nak Anjal Lah, Nak Tegang Lah.


Yeay!!!

My Pure Marine Collagen dah sampai! 
Pestime nak try collagen ni plak. 
Sesaje nak cube =)


Sebelum ni pernah makan VCO Catalyst:
- Memang elok kalo makan secara konsisten atau sapu terus ke kulit muka untuk merawat kulit yang ada problem siyes kalo tido dalam ekon better korang sapu kat muke as moisturizer tapi bit oily la bagi aku. Kot-kot teman sekatil tak selesa nak syium lak nanti. hahahaha. Macham aku ni nak kena telan itu ini dalam bentuk kapsul+softgel bagai, aku kadang-kadang lupe nak telan mane-mane satu. Dah tua katekan. 

Instant Collagen Sendayu Tinggi (yang kunyah-kunyah macham makan chewy gum flavour nye tu)
- Pun elok bagi aku. Dahlah rasa nye sangat lah nyummeh! Macham kunyah chewy gum flavour orange gitu. Cume aku lemah sket tang kekdah makan nye, bukak je sachet tu terus tuang serbuk collagen tu ke dalam mulut. Untuk aku yang comot nih, makin comot tiapkali lepas makan collagen ni. Hmpffff!

Tremella Mushroom Sendayu Tinggi
- Sangat sedap! Rasa koko tapi tak manis sangat ala-ala milo tu. Nampak tak betapa sihat nye disitu? Kehkehkeh. Kalo ikut kan, minum sejam selepas dinner *kena bancuh dulu tapi aku kan jenis melawan arus, so aku suke bancuh dan minum sebelum breakfast. Agak-agak nak alas perot dulu sebelum jumpe makanan. memang mengenyangkan jugak la. Kesannye, kulit memang terasa fresh, dan badan pun rasa bertenaga sket daripada biasa-biasa. Sampai sekarang, aku still tak lupe ambik collagen nih. Ketagehan sudey! Huhuhu.

Vit C 1000mg.
- Yang ni konon sebab terlampau obses nak santek cepat, so sengaja la amik yang 1000mg, takmo amik yang 500mg tu. End up, aku telan sebijik je. Tak mampu dah nak ambik lepas tu sebab kapsul yang besar tu kena patahkan 2 dulu then telan, so paham-paham je la bila dah terbelah dua tu, macham terasa-rasa sangat isi dalam Vit C tu. Yuchhh, nak termuntah aku. So, selamat tinggal lah Vit C 1000mg. Rugi duit aku. Sobs!

So now, Pure Marine Collagen ni paling latest yang menambat hati aku untuk try. Tengok testi, dah ramai sangat yang cakap hasil superb, maka aku sebagai wanita yang normal, konpemlah jugak nak santek same. So malam ni, misi menjadik cantik akan bermula. Kite tunggu dan lihat hasilnye lagi 2-3 minggu! Yeaaahhhhh!

nota kaki: doakan aku tak skip consume hatta sehari  pun. Bukan mudah tu. huhuhu.

No comments:

Post a Comment