Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 July 2012

Nak Beli Tak? Nak Beli Tak?



Aku ter-silap percaturan. Terbeli perfume bau yang same dowh. Masa kat Watson, elok je cium bau tester nih wangi. Memang wangi pun sebab aku pun memang dah pernah pakai bau yang same. Sebab bile balik, tengok-tengok memang dah ade perfume yang baunye seakan-akan SimplySiti Pure nih. Alahai, setia betol hidung aku nih, nak aimed bau yang same je kens... nyampah!




So sesape yang nak/memang suke kan perfume SimplySiti Pure nih, aku nak letgo dengan harga rm60 sekali postage. Kalo cod, konpem harge nye rm54. Aku beli rm60.80. Dan yang penting, memang new sebab tak pernah guna. Baru je bukak botol cium. Sile drop komen dan contact number jika berkenan.






Dan satu lagi, Tudung Ariani kaler same seperti digambar (tak tahu aku nak describe bebetol kaler dia nih. Boleh enlarge kalo rabun). Pun adelah new. Awning cantik, elok tak patah. Tapi pict body nampak renyuk sebab aku tak hanging., Memang tak pernah pakai. Aku fitting je tapi disebabkan leher aku adelah jinjang ler sangats maka tudung bersaiz M ni agak senteng sket ngan aku. Bukan aku yang beli tapi kawan yang tolong belikan. Aku jual rm40 sekali postage. Nak murah, datang collect sendirik, aku bagi rm34 sajork. Barang baru okeh. Sile drop komen dan no fon jika nak.


Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment