Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 March 2012

Updated : Everlynn Selling Fast! Phewww!!!!


Alhamdulillah, memang sangat-sangat tak sangka set skincare Everlynn betul-betul laku macham pisang panas! Pheww, memang tak menang tangan aku weh! Ramai yang pm aku kat pesbuk dari pagi lagi tapi baru sekarang aku sempat reply. Dan kepada yang sms aku, sori aku tak sempat nak balas, sebab henset dah kojol. Rancak sangat layan sms dengan korangs, tak sedar bateri low. Muahahaha! Set skincare yang aku ambik semalam dah tinggal 1 set je lagi. Yang tinggal, stok collagen serum dan sheet mask collagen. Tapi jangan risau sebab aku akan restock lagi dalam masa terdekat nih. Kepada yang dah order, TQ banyak-banyak. Insyallah, aku akan restock lagi dalam masa terdekat ni. Tunggggguuu...!

gambar time balik keje tadi. comot dan kepenatan. 
*time ni pakai toner dan day cream je - tak pakai bedak pun.
heheheh!


nota kaki: tak sabar aku nak tunggu feedback dari korangs pulak. Jangan lupa sertakan testimonial korangs ye!

No comments:

Post a Comment