Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 March 2012

Everlynn Oh Everlynn!

Salam korangs,

Nak citer sket nih. Tadi kan, encik asben pergi pos opis. Nak ambik plastik Pos Laju untuk pos Everlynn yang kastemer order. Asben masuk kejap dalam pos opis, lepas tu keluar balik datang ambik stok Everlynn dalam kereta. Sebab nak tengok ngam tak barang dengan plastik tu nanti. Lepas tu kelam kabut encik asben keluar balik, suruh aku plak masuk dalam. Hah? Apekah? Aku dah macham pelik dan ter-pinga-pinga keluar kereta. Rupa-rupanya, staf-staf kat Pejabat Pos pakat tanya encik asben pasal produk Everlynn tu tapi dia tak reti jawab, sekali suruh aku yang masuk daaa! Ayark, aku dahlah pakai selekeh je pun. Busuk pun ada kot. Haha. Hantam saje lah labu...!

Sampai je kat kaunter, sume duk pandang. Ya Rabbi, malu nye! Ramai plak tu. Muka aku time tu memang selebet abis. Bedak ke lipstik ke apa pun memang aku tak tempek. Huhu, mana lah tahu nak keluar kat public camtu kot! Dah tu, ramai pulak staf pompuan serbu duk intebiu aku. Yang tengah cop surat pun tumpang sekaki tanya-tanya harga. Kehkehkeh. Sambil intebiu, sambil telek produk. Sambil telek produk, sambil telek muka aku. Akak-akak kat situ plak macham dah tertarik menarik kau memang da boommm plak. Dorang cakap kulit aku nampak ok sangat. Halussss je. Auuuww, malu saye kakkkk. Dan paling best, memasing siap order untuk diri sendiri dan anak. Insyallah, hujung minggu aku akan bawak stok baru untuk dorang sebab stok yang ada dah SOLD OUT. Phewwwww, syukur alhamdulillah!


Welcome my new chapter!

nota kaki: senyum sorang-sorang bila teringat. kehkehkeh.

2 comments:

  1. murah rezki k.yna dgn everlynn..=)

    ReplyDelete
  2. as salam yna,yana di sini..heee

    http://hypnoticsono2.wordpress.com/

    ReplyDelete