Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 November 2011

Pink Purple Di Minggu Lepas.

Salam,


Mak aihhh! Dah 2 minggu rupanya tak berhupdate belog! Patut lahmacham rindu jer kat korangs. Huhu. Sori lah, memang tak sempat langsung nak bertenet. Pok Ngoh bb Zafreil tawen 2 minggu lepas. Lepas tu majlis kat belah rumah ma aku adelah minggu lepas. Tumpang sibuk lah aku 3 beranak okeh. Tapi yang best, sibuk-sibuk pun, sempat snap pict banyak-banyak okeh. Alang-alang banyak pict, boleh lah aku hupdate kali ni. So layan kan gambor je lah ek? Huhu...



Kaler tema adelah pink purple. Nak cepat punyer pasal, aku hantam je lah combine kan 2 kaler nih. Kaler terang ang ang ang tak hingat kot tapi tetibe bile tengok lame-lame nampak syomel je pulak kensss? *termuntah okeh. 

* bb Zafreil sempat jumpe setokin purple je. Mama pulak tak sanggup nak pakaikan baju kaler pink kat bb Zafreil. Padahal mama peminat kumpulan Jambu ape? 


huwarghhhhhhh!!!! menggeliat ye...


with pok alang yang control ensem. tapi bukan ke nampak macham dua-dua pun control ensem. wakakaka!


papa buli bb zafreil. mama simpan pict ni sebagai bukti.


ngeeee!!!


dua-dua kesayangan mama dunia dan akhirat. insyallah.


tengok muka bb zafreil tu. tak ke geram rasa nak picit picit je?


tengok, tengok. dia buat muke camtu lagi tuuu. haihhh!


bertiga lebih baik. 


family potrait. =)


sebab penat sangat layan kan mama bergambor, saye tertidooooo okeh!


 with pok alang bb Zafreil again. pok alang kate gambor market lah nih. petuiih.



eh? mama ter-hover lak ber-outdoor. kehkehkeh.


inilah untung nye ber-asben kan photog. adik yang buat outdoor potosut, aku pun boleh tumpang se-kodak same. haha.

Tu je lah kot yang aku sempat hupdate. Pict banyak tak hingat, letak semua ade yang ter-muntah pulak nanti. tapi dalam banyak-banyak pict, ter-suke pulak kat pict nih. Scroll down tengok ehh....








































































walaupun nampak agak terkangkang kurang suhpan je pict aku nih kehkehkeh, tapi aku suke yang amat okeh. kau hader?



Ok dah. Babai!

3 comments:

  1. alahai mmg geram tgk bb zafriel tu..rasa nak picitttt-picit..hehe

    ReplyDelete
  2. amboi... zafril dah makin comel.. mama da makin kurus.. jeless nyee!!

    ReplyDelete
  3. CAJ:meh sini picit..bb zafreil tungguuuuuu...hehehee

    puan dot: ala, puan dot pun x gumuk ape...jap2 lagi makin kuwus la tuuuu....eh akid kuwus eh?diet jugak kah?hehehe

    ReplyDelete