Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 September 2011

Tiba-tiba.

Aku demam selsema lah. Tiba-tiba je lepas mandi petang. Hadoi. Sampai lah sekarang dah dekat pukul 5.45 pagi still macham tadi jugak. Dah telan 2 bijik panadol pun, macham takde beri kesan pun kat aku. Haih, kesian kat bb Zafreil. Mama tak tido sebab risau nak dekat dengan sayang. Tak dapat aku nak peluk dia tido malam nih - macham selalu. mama rindu. sobs! Bila dia ek ek ek, risau aku nak dekat. Jadi terpaksa ulang alik pergi sink dan cuci tangan banyak-banyak kali pun takpe asalkan nanti bila dia nangis, boleh cepat-cepat aku pergi dekat dan nyonyot kan dia. Selalu nya sambil nyonyot kan dia, sambil aku pandang dan usap-usap dia tapi malam ni lagi cepat dia nyonyot lagi lega aku rasa. Risau jugak kalau ter-bersin masa tengah nyonyotkan dia. Nak cari mask malam-malam camnih mane lah ade. Nasib baik ade jugak hand sanitizer. Sekurang-kurang nya takde lah aku berserah sangat.




Mama rindu adik laaaa!!!

No comments:

Post a Comment