Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

05 September 2011

Hangin Bertiup Fuh Fuh!



Hangin aku kejap. Nasib baik aku ade belog ini, maka boleh lah mengkalau nak lepas lepas geram sikit. Nak lepas kat sini sangat lah tak sesuai kot. Kang nanti ade yang sentap. Tamo tamo tamo camtuh. Tamo ade sentap nyentap tu okeh. Eeceli nak citer pasal kelas mekap yang selalu aku buat tu. Tahu? Setiap kali jadual mekap kastemer aku tak pax, insyallah akan ade lah kelas mekap yang akan aku buat depends on demand. Means bila ada yang request mintak buat kelas je la baru aku buat. Kalo tak mintak, takde la kelas tu. Sebab aku pesen malas gila nak kena tanye sape nak join sape nak join sape nak join? Itu bagi aku sangat letih dan sedih. So bila dah dapat banyak emel, komen dan sms tanya bila nak buat kelas bila nak buat kelas  bingit jugak la kot kehkehkeh baru lah aku arrange satu kelas untuk dorang nih. Dah konpem dorang macham nak, aku booked dewan deal makan minum sumer sekali dah dekat date, berapa kerat je pulak yang cakap jadik nak join. Yang tadi sibuk emel sms komen aku sume dah senyap sampai ke sudah. Bukan setakat senyap, MIA tak dapat nak jejak terus. Takde langsung nak respon cakap tak jadik ke jadik ke mati ke ape sepatah kat aku nih. Haih, masuk ni dah 2 kali aku ter-paksa cancel booking dewan dan dah 2 x jugak deposit aku burn. Sekarang dengan aku-aku sekali dah terbakar nih. Nak lagik hangit, tup tup dapat balik sms komen emel dari insan-insan yang MIA tadi tu tanya aku, bila nak buat kelas lagik? Heih, berapi ketiak aku nih marah tau dok??? Aku dah cakap kat asben, lepas pegnen nih, aku dah tanak buat kelas-kelas mekap ye ke aku nih? sebab dulu time aku takde anak boleh lah aku nak melangut layan kan kelas ni sehari suntuk sekarang dah ade bb Zafreil, dah takde ati aku nak tinggal kan dia lelama kat rumah. So kepada yang dah buat palat ngan aku tu sangat, terima kasih la. Ramai lagik cikgu mekap yang baik ati akan ajar korang kot. Yang pasti aku tanak dah. Tanak kena taik ngan korangs. Huh!



lepas ni nak kena jadik cikgu mekap yang garang. janji!


nota kaki: aku marah kat yang backout je ni. Yang lain-lain tayah sibuk nak sentap. Lepas ni aku buat kelas, jangan lupa join. Eh. 

3 comments:

  1. sis,saba2..tp blog mmg tempt best nk lepas perasaan kan.bila da lepas tu lega je..hihi

    ReplyDelete
  2. tau xpe..tp tu marah2 sayang je baru tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. hurm sabar la sis
    perangai manusia mmg macam2 kan..

    ReplyDelete