Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 June 2011

Nak Cuti Lagi Sehari Je. Boleh????


Huwarhhh, sunyi sepi je pesbuk dari kaum-kaum adam kejap. Memasing duk sibuk dengan piala FA je la malam ni. Hari-hari camnih kang bagus, baru lah tayah berebut pc dengan asben. Haha. Eceli memang takde benda sangat pun nak dihupdate. Tadi kan baru je buat entri panjang berjela. Ke lupa? Tapi alang-alang pc dah free, guna kan je la peluang tu. Sekarang memang mood tengah tunggu result bola lah ni. Selagi tak tau keputusan, selagi tu aku tanak iron baju kerje. Kang kalo menang, tak ke Terengganu dapat cuti esok? Buat susah-susah aku je iron. Peteh tranung peteh neh! Buat penyokong Kelantan, bukan aku nak doa Kelantan kalah ke hape, dahla korang ade Apex aku minat wooo kang aku sokong Apex orang cakap aku murtad tranung pulop! aku cume nak kan cuti je esok. Boleh? Kelantan memang dah dapat cuti peristiwa siap-siap kan esok? Wahh jeles okeh. Apapun, tunggu keputusan malam ni okeh. Nebes aku tau nak tau Tranung cuti ke tak esok nih. Huwakaka!


 yang benar,
saya yang memohon cuti lagi sehari.




updated: 
cuti? nan hadooooooo pun lagi uolls....! 
sobsssss *sedut hingus dalam-dalam okeyh

2 comments: