Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 April 2011

Jualan - Musim Pertama

Okey kali ni tanak cakap panjang. Bukan masa untuk merapek repek jual kerepek. Tapi nih aku nak let go a few things dengan harga murah-murah. Semua nih barang yang aku baru je beli tapi sayang seribu kali sayang aku tak sempat nak lenjan semua sebab aku dah mengalami simpton-simpton alahan yang amat dasat terhadap mekap. Blergh....!!! So daripada semua barang ni ter-bior dan ter-expired, better aku jual kat sini dengan harga yang murah-murah sajork. Jom cekedauttt!



spray energizing visage from Body Shop ni fungsinye sebagai face mist untuk segarkan wajah  yang letih dan tak bermaya. Spray ke muka sebagai finishing after siap mekap dan fungsi nya jugak kekalkan mekap dan bagi efek glowing gitewww! Aku beli dengan harga rm45 tapi aku nak let go dengan harga rm30. Baru 2,3 kali picit je nih. Oh btw spray ni berbau lemon. Fresh sangat okey.


Mineralize foundation Sendayu Tinggi ni pun aku baru je pakai sikit. Boleh tengok level nye tru pict above okey. Aku dah lupa beli berapa hengget tapi now aku let go dengan harga rm28 saje. Sesuai untuk untuk kulit medium to dark. Untuk yang tak suke coverage tebal dan tertempek ke muka, mebi this produk suit for u sebab liputan nya sangat nipis dan tak terasa bermekap. 


*sold to CPB
BB cream Sunplay ni plak aku beli dengan harga rm29++  kot. Pun dah lupe. Now aku nak let go dengan harga rm20. Sayang pulak kalo nanti  dibirkan kering ke expired camtu je. Macham biasa, BB cream ni banyak sangat function nye such as berfungsi sebagai sunblock, concealer, foundation, memutihkan kulit, anti penuaan and others. Tak ter-bilang dah aku. Sesuai untuk dry to normal skin.

Setakat ni aku open 3 produk ni je dulu untuk test market. Another produk aku akan reveal after 3 barang nih dah terjual. Haha. Btw pelis add rm6 for postage okey. Kalau nak COD pun takpe. Tapi datang Dungun la ek? Huhu




*updated
haha lupa nak cakap. kalo berminat nak beli, drop komen je ye. tayah susah-suah anto surat ke ape. pes kam pes serve!

No comments:

Post a Comment