Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

01 January 2011

Demam Apex+TsuFahmi. Semua Pun Tahu

Uit uit! 


Sekarang semua orang duk gebang pung pang pung pang pasal Apex. Eh, tak kenal Apex? sila lah gugel. Akan berlambak-lambak gambar-gambar macho si apex tu akan keluar. Lepas piala AFF nih, saham apex kemain lagik mencanak-canak naik. Dah la macho, gaya cool kentang, chinesse look lagik okey! Dan paling best, tempias tu dah terkena jugak kat belog si awek apex nih, Elia namanya. Masa aku kelik kat belog Elia nih, tetiba aku nampak belog aku ada dalam beloglist dia. Tengok dua tiga kali, eh eh, kalau tak silap Elia nih reader dan follower belog aku dulu. Sekarang tak tahu lah dia bace lagi ke tak belog nih. kehkehkeh! Itupun lepas tengok side bar pict dia, baru aku perasan. Sebelom-sebelom nih aku dah pernah jalan-jalan kat belog dia. Cute+humble dan cool je budak nih. Tak caye sila telek pict-pict nye dia side bar belog. Dan tiba-tiba  aku termalu sudah nak tegur dan drop komen kat Elia. Awak dah maken glemer la sayang. Follower pun bersepah okey!


nota kaki: nasib baik aku tak buat dulu entry Apex. Sekali nanti awek dia bace daa. Maluuussss!!!!

No comments:

Post a Comment