Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 December 2010

Pasal Janji. Bukan Kanji. Tau Ke Tak Kanji Tu Ape?

Salam semua sayangness kuu... (dah orang bersalah memang macham nih. mesti nak bagi ayat baekkk je kan?)


Tak sangka oihh, seminggu tinggalkan belog, tetiba follower bertambah dengan jayanya. Mekasih. Macham nih nak kena tinggal kan lagi lama la kot. kehkehkeh. Tapi, kesian kan. Tetiba aku terasa dah macam wakil rakyat ke ape ek sepesis yang tau berjanji tapi tak men-tepati. Aku janji eh ke baru plan nak buat mekap contest+nak buat tutorial smokey gothic tuh lagik. Sudahnya, harem nan ado kan? Ke ada yang ter-carik-carik ingat aku hidden kan entry tu? Maaf lah semua. Aku takde alasan untuk ke-tidakbuatan semua tu. Mungkin sibuk. Mungkin lupa. Dan mungkin malas. Eh tapi aku baru je dua janji je kan. Pangg!!!




nota kaki: kali ni aku janji takkan buat janji lain dah. eh, tengok. ter-bejanji lagik sekali.

No comments:

Post a Comment