Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 December 2010

Mahu Beli Bulu Tak?

Insyallah,  Sabtu nih aku nak ke Kuantan restock mekap-mekap yang dah tinggal nampak tulang. Nak borong bulu mata sekali. Itu paling mustahak. Aku kan peng-gila bebulu mata pelesu. Kelas mekap pun dah nak start. Nanti sah-sah nak guna banyak bulu. ahah! So aku nak tanya kot-kot ade sesape nak kirim aku beli kan bulu mata sekali. Tapi yang aku nak pergi beli nih bulu ala-la natural gitu. Harga pun soploh hingget je pun. Ada soploh pasang bulu dalam tu. Sesuai la kalau nak pakai pergi kenduri kawen ke, dating ke, library ke. eh pergi library pakai eyelash ke? hebat sangat. Kalau nak yang vouge lebat berjuntai dah macam pelepah ape tu, yang tu memang tak dapat la harga soploh hingget. Yang tu aku ambik order lain kali okey? 


 nih lah rupa bulu nye.


nota kaki: anak-anak murid semua, jangan lupa datang kelas esok ye! Yang nak kirim bulu, bagitahu cepat-cepat.

2 comments:

  1. yna, k.ros nak doploh hinggit. bg no acc yna. kros bank in duit

    ReplyDelete
  2. ayark, kakrose, kenapa kah begitu lambat meng-order?dah balik pun..

    ReplyDelete