Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 November 2010

Nak Mimpi Lama Lagi

Baru seminggu aku ber-hibernasi dari belog, macham-macham kejadian rupanya yang dah jadik kat diri aku. Macham-macham kejutan jugak yang aku terima. Alhamdulillah segala-nya masih yang baik-baik lagi. Yang penting, semua nya mem-bahagia kan aku - asben. Tunggu aku betol-betol ter-jaga daripada mimpi indah ni.




nota kaki: aku dah mula rindu kan belog . Dan tiba-tiba je aku rasa mendatar gile bahasa. ahah!

3 comments:

  1. oh my..ur make up buat u look like nora danish!!!like!!sgt comellah

    ReplyDelete
  2. hoh?? nora danish??? gosh, macham langit ngn kerak bumi je beza nya..hiii malu2...mekap itu byk menipu...kekekee..aneway tengs for ur compliment...

    ReplyDelete
  3. uit..comel..
    selamat kembali berblog..^_^

    ReplyDelete