Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

24 October 2010

Randomly Typing

Well, lupakan ke-hangatan tadi. Ujan-ujan malam macham ni tido lagi sedap *nak-nak lepas tawen. ehem ehem.


Aku baru lepas tengok Taubat Nasuha. Yang tengok mungkin tau. Malas nak explain macham buku teks. Bahah! Yang best, kali nih aku tengok drama ni ber-sama sama the director. Blerghhh! Tak caye ke? Asben aku ler nok. Dia cakap dia macham dah tau jek the whole story drama Taubat Nasuha. Sebab pernah ada article/ or else yang dia dah pernah baca sejibik sejibik sama macham kronologi drama tadi - kat pesbuk. Sampai tahap boleh fast forwadkan dialog sorang-sorang dalam drama tuh. Pergh, dasat otak asben aku part mengingat nih. Kasik pinjam otak masuk exam khamis ni ek cuk??? thehehe!


Okelah. Pukul 11.30 malam perut aku tiba-tiba lapar. Sampai taun depan konpem tak kurus lagik aku nih. Jom kuar makan. Haih!!!!


nota kaki: entry nih entry merapu. So di-nasehatkan jangan baca. Tak ber-kembang minda korang. Heh!

2 comments:

  1. ala akak.. tah tah asben akak da tengok kot cite ni sebab da pena kua pon cite ni..kikiki

    ReplyDelete
  2. hoh aa'ah jugak kang..kensel pinjam otak camnih..muahhaha!!!

    ReplyDelete