Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

29 September 2010

Takot Takot Takot

Uishhhh ape rasanya kalo ko tengah syok-syok ber-pesbuk apelagi kan lepas tu tiba-tiba ada nombor asing call ko tapi bukan nombor makhluk asing atau ah seng si pen-jual ikan yang call lepas tu cakap macham nih, 'yna, esok jangan lupa ek datang mekap saya. event start pukul 2 tengahari camtu kot'. hah? cemane rasa nye? masin ke busuk? jantung ko jantung ko? ber-degup laju ke terhenti? sedangkan masa tu ko sebenarnya memang tak hengat langsung yang ko kena mekap kan kastemer esok!!!! Dahla esok ko ber-kerja sorang-sorang. Partner ko ber-cuti camane ko nak mengulor? lepas tu sebab takde orang nak bekap ko maka ter-paksa lah ko kerja sampai pukul 3 petang! gile tak gile event orang tu pukul 2 beb takkan pukul 3 baru ter-hegeh-hegeh nak balik kerja kot. Celah mana ko nak mekap kan kastemer weh? celah mane nye??? Cuba ko jawab.































































Aku pun tak tahu celah mane!!!!!










































Sebab aku sedang cemasssssssssssssssssss nih!!!!!!!! 
Memikirkan hari esok. tsk!

dahla tengah takot, tengok muka macham ni terus rasa nak tumbok!!!!

nota kaki: machamane aku boleh lupa ada kastemer esok nih? camane aku boleh ter-ambik job weekdays ni????  camane aku boleh tak cuti je esok ni???????????????????????????????? vodos vodos vodos!

No comments:

Post a Comment