Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

24 September 2010

Gambar Raya : Episod 1

Aku nih kan, bila dah rajin, selang sehari ada je entry aku. Kekadang ikutkan hati nak je buat sampai dua tigaploh entry sekali tau tak eh melampau tak cakap camnih tapi bila aku dah malas, sebulan sekali pun dah macham ter-seksa batin aku nak pikir entry baru. heh! Hari ni alang-alang dah melepak je sebatang kera je kat rumah, aku meng-godek-godek gambar raya plus edit-edit letak frame watermark bagai, aku rasa aku dah sedia nak hidangkan hidangan ge-gambar raya nih kat korang semua. Korang dah sedia ke tak nak tengok???? 

kenalkan mentua ku ^__^

ini keluarga besar encik asben - yang sebenarnya still tak selengkapnya lagi. bayangkannnnnnn anak-anak sedara adik-adik ipar yang tunggu duit raya  tuuuu.misekin aku misekin aku!!!!


kumpol.gossip.gelak.melahap!!!

okeh melahap je la kerja aku. pastu anak-nak sedara dah pandang semacham je. 



uihhhh.harus lah ada gambar somi isteri kan. hikhik!


Aku tahu korang ter-seksa. Aku pun tanak ber-tanggungjawab kalau-kalau ada di-antara korang ter-muntah ke pingsan ke hape lepas tengok beratus-ratus gambar, so senang aku devide kan entry nih ke beberapa episod. Takdelah berat sangat verokvan korang bekerja nak loading page aku nih. Muahaha!

nota kaki: dah sehari suntuk ngadap laptop, nak muntah aku. nak pergi buat terapi lak. shopping time!!!!! yieha!

No comments:

Post a Comment