Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

02 January 2010

Hannah Talent Contest

Hye...

Dengan ter-sipu sipu malu-nya kali nih i yang pe-malas nak hupdate ni rasa nak join contest ni - buat PERTAMA kalinya okeh. Sangat lah segan sebab dah tau mesti akan fight dengan gegurls yang konpem superb duper gojes. Haih haih haih double segan!!!

Tapi kenapa i mahu join? Sebab contest nih ter-sangat lah menarik dowh specially for those yang selama nih ter-sangat lah dreaming nak jadik model tapi tak pernah ber-peluang (i kah itu?). So kepada yang selama nih ter-cari cari platform untuk involve dalam dunia modelling, sila lah try join contest nih dan mana tahu rezeki u olls ber-mula di agensi Hannah Talent . Nah mana lagi mahu cari peluang datang macham nih? (okeh i dah try pomot baek punyer nih)

Pertandingan ni sangat ter-buka kepada semua lelaki, kanak-kanak dan juga wanita yang bertudung sahaja - tak termasuk ber-tudung periuk tudung saji dan tudung tupperware. No!

Then mana-mana contest pun mesti nak kena tahu hadiah nya kan?
Para pemenang akan menerima jemputan untuk satu sessi photoshoot Hannah Talent dan akan dihias indah, dimake-up oleh make-up artis, portfolio 3 persalinan ber-beza serta gambar-gambar esklusif yang semuanya akan menjadi milik anda secara PERCUMA okeh PERCUMA. Wow!!! Semua ni i tahu dari belog RIRI and dia cakap prize nih semua worth RM250. Sebab RIRI memang model so dia lagi detail about nih. I percaya. Hihi (^_^).

So (drumroll pelis) here is my super duper should be the bestest pict yang i ada untuk Hannah Talent (owh blush again!!!)

taken by my un-official photographer @ mr.fiancee

nota kaki: tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia nampak di belog kot. kan?

4 comments:

  1. riri: u too dear..

    ween:huu..tq dear..

    ReplyDelete
  2. hihi..ye tuah manusia skg nampak di blog :)
    anyway untuk kanak2..parents die boleh tlg buatkan 1 blog untuk anak die...so email,fon no letak no parents :)

    ReplyDelete