Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 December 2009

Yang Patut Dan Yang Tak se-Patut-nya

Pergi beli handphone baru (no.no.no. bukan blackberry okeh) sebab sekarang pakai hp chap ayam for temporary used sementara nak repair motorola V3x - yang sebenarnya memang dah tak ter-repair atau pergi modified kereta tambah tinted chermin senang nak korek idung dalam kereta siang hari+tukar eksos+servis luar dalam mana patut atau tambah dan upgrade make up box and make up tool bagi sendat kotak maa!

dan

Tengah pikir patut ke tak shoping barang-barang hantaran sekarang sementara YES ni ataupun fulus yang ada di-gunakan untuk ber-jimba jimba beli kehendak hati sebab dah lama gile tak shopping sepuas-puasnya kemudian pasnih ada sale lain baru beli barang-barang hantaran. risau kalau beli awal-awal takut barang yang di beli dah out-season sementara nak tunggu kahawen yang nun sayup mata memandang hahahahahashim!!!

dan

Kalau vodos-vodos je ko dapat kupon yang kalau di-redeem ko akan dapat one set perfum+body care+make-up set yang worth RM3++ kemudian lepas redeem ko akan guna terus ke atau patut simpan je dulu guna untuk buat hantaran nanti? Ber-baloi baloi...???

korang rasa???

1 comment:

  1. darl nk off topic sket..hehe..
    my emel : mizz_iyna0909@yahoo.com

    ReplyDelete