Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 October 2009

U Ni Anti Sosial Ke?

Salam,

Sebelom pergi Kelantan minggu depan, hari ni kena pergi K. Terengganu dulu. Bawak ke-kanak ribena kesayangan ke majlis berkhatan khatam Al-Quran peringkat planet eh eh negeri. Nak tanak memang kena tido semalam kat sana jaga dorang snnfff snnfff (tahan geram) Kat mane hentah tapi kat asrama kat sekolah kat tengah-tengah bandar K.T hohohoho bandar okeh bandar (tengah pujuk hati sendiri) Sekarang kan, pelan-pelan i cuba tanam perasaan macham ni lah kot perasaan manusia yang kerja-nya kena selalu pergi outstation macham cerita-cerita telebisyen hahahahaktuihh outstation lah sangat i nih. I pun dah tahu nak beza mana satu weekend dan hari ber-kerja sebab setiap hari pun adalah kerja kerja kerja kerja dan kerja owh. Okeh dah. Babai!

nota kaki: nak cakap i anti sosial? I redha. kah kah kah!

4 comments: