Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 October 2009

Kenapa- Lah Nak Kena Malam Ni Jugak

Malam ni hati i rasa sayu je bila tatap belog. Dah lah siang tadi pun pandang enchek tunang dengan rasa sayu sebab teringat dosa i yang ber-kepuk kat dia belom settle lagi - tapi dia tak paham hingat i sedih sebab takde duit poket nak bawak terus keluarkan atm kad beliau bagi i bawak pergi sana. Ngee (",) Pastuh pun rasa sayu je bila pandang adik bongsu. Sibuk nak ada dekat dengan dia doploh hempat jam sebelom gerak pepagi esok. Tsk!!! Dan bila pandang beg besar gedabak penjuru bilik, makin buat hati i terasa macham super duper extravaganza sangat sayu je nak pergi esok. Haih. Macham ah tak pernah pergi jauh-jauh. Setakat 4 hari 3 malam tu apelah sangat. Kan? Kan? (pujuk hati sendiri) Isk. Tapi kenapa lah dalam 365 malam yang ada, malam nih jugak lah hati nih nak ber-sayu mayu. Sebab orang tua termasuk atuk nenek korang pun mesti pernah cakap, kalo nak pergi mana-mana tapi hati rasa gundah tak sedap je, tak elok di-teruskan perjalanan. Takut ada musibah yang menanti. Nauzubillah. Isk. Hape ko merapek ni syetannn????

nota kaki:
Doa kan saya selamat pergi dan pulang. Amin. Erk, agak-agak kalau saya guna alasan atuk nenek kita tu nih nak excuse, JPN boleh terima senang-senang tak? Agagaga.

3 comments:

  1. hehheeh aku akan merindui gelak tawa manja mu sayng...wahahahaha...(pi cepat sket ea..)

    heheheeh...bestnya kalau 4 hari 3 malam tu ialah hanimun..walaaaa horny tetiba..haahaha tak cukup..mesti la 4 minggu...heeee

    ReplyDelete
  2. hope yna selamat sampai dan balik k..

    ReplyDelete