Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 June 2009

Boleh Order Kat Sini

Salam,

Jangan ar cakap korang nak order makanan, minuman, pizza, sushi no ya dan segala superb food macam ada special delivery kat sini bukan food court lah. Sebab dah pernah post tips nak comel kat sini, padahal empunya belog sendiri muka comot momok pun orang masih percaya nak guna tips ni, malah macham ada request mintak share lebih banyak tips walaweh sangat ter- haru. Meh meh nak pelok semua. Jadi bila dah banyak mintak sebab lebih daripada 1, maka boleh ditimbang tara untuk buat lebih banyak tips lepas tu boleh cakap sharing is loving kan kan kan? Lepas baca entry nih boleh lah start order sebarang tips yang nak tahu, yang ber-main ligat di fikiran asalkan tak mintak tips annoying macham mana nak dapat baby kembar, tsk memang weh saya tak tau nak buat tips tuh, sebab baru hafal teori, amali belum buat lagi, oh oh ayat miang dowh. Mungkin korang pun ada nak bagi tips untuk kongsi dengan semua orang la kan, tapi macham tak tahu nak create step yang ber-kesan dan saya boleh buatkan demo step free siap berilustrasi, tapi ber-bayar kat sini nak tak? nak tak? Ceit diam ah saya! Kalau ada request ter-banyak untuk tips yang memang saya tahu sahaja, saya janji saya akan buat entry tips itu ~banyak dowh asyik sebut tips, tips, tips~ Jangan ah pikir nih macam peraduan sms ter-pantas atau sms yang ke-empat belas ratus akan dapat mystery gift, tak de masa ah nak cipta semua tu.

1 comment:

  1. Wah...menarik2 ni..
    i nak tips utk kekal comel(cis..mcm la aku ni dh mmg comel) tanpa mengenakan sebarang make up

    haaa...bole??

    ReplyDelete