Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 May 2009

Tribute To Kawan Belogger Yang Ahh Best Ko Memang Yummy Nyam-Nyam!!!

Salam,

Dunia belog saya ni kadang-kadang indah bila dapat kawan belog yang supporting lagi seporting macam saya jumpa sorang kawan dalam belog nih. Semalam saya belog walking belog dia sebab tiba-tiba dia buat jualan parkson ria eh bukan bukan ada jualan online lol. Saja jalan-jalan belog ingat nak cuci-cuci mata suci tiba-tiba terpandang homaigod ada satu dress memang tak boleh kalau tak beli dah la menarik tertarik macam terus rasa wahhh nak beli nak beli nak beli!!!
Lepas drop booking berkobar-kobar bagitahu dia nak dress tu tapi bila saya update once again rupanya dah ada customer yang first come first served booked dan yang pasti bukan saya ye bukan saya how sad. Tahu perasaan frust camane kan jadi dengan bersungguh-sungguh mintak dia carikan dress yang sama wohoho menyusahkan dia sangat-sangat dan tak sangka dia sanggup nak tolong cari macam dah susah hati gila dapat customer macam saya ting tong sori-sori again ye awak. Akhirnya dia dah reserved kan satu untuk saya walaupun belum dapat tapi hati saya dah kembali senyum macam izwan pilus eh apesal izwan pilus pulak jshihojmviosaur!!!!
Okeh jadi saya tribute kan entry ni khas untuk cik zira yang superb baik hati pasnih korang boleh usha-usha belog dia dan beli belah di situ tapi jangan beli pastu belah tanak bayar nanti saya tolong lempang bagi pihak dia okeh. Dan satu lagi jangan tiru aksi di atas maksudnya korang jangan tiru saya susahkan dia macam perkara diatas nanti kesian dia dapat semua kawan belog yang dem hidup susah mati pun susah.

5 comments:

  1. alaaaaaaaaaaaaa... i pon kan kawan belog yang baikkkk... yang bagi u award 'gebusssss' alaaaaaa alaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!

    ReplyDelete
  2. awk,,pujila dia jugak,,abesla,,kena wat tribute to all,,hehe,,=)

    ReplyDelete
  3. .BUNGA.: ha'ah u memang baik punya nanti i tribute u satu belog okes satu belog i mean the whole belog i akan publish about u okeh fine dah dah sila puas hati okeh...kikikiki

    ReplyDelete
  4. hazirah : abaikan Puan Bunga dah banyak link nama dia kat entry kita lagi mau entry utk dia ah malas malas...haloba dia tuh agagagagga

    ReplyDelete