Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 May 2009

Korang Tido Awal Ek?

Salam,

Semalam saya tido ngam-ngam ho time ayam berkokok. Dah dekat pukul 4 pagi baru berkokok. Jadi salahkan ayam itu. Okeh takpelah ayam saya maafkan. Sebab saya pun sengaja tanak alert jam dah pukul berapa datuk harimau eh bukan-bukan datuk K lah. Semalam saja suka suka ubah template layout semua bagai konon nak bagi nafas berbau harum dan segar kat belog kesayangan tapi nah korang tengok ada macam bau ubat gigi fresh and white ke tidak. Cakab lah ada weh.
Sambil-sambil ubah layout cari design santek-santek ~memang santek hfo@$%# layout saya~ sempat buat lawatan sambil belajar kat rumah belog kawan-kawan dan bukan kawan sebab nak tengok entry baru korang tapi apesal semua macam dah cepat sangat tido sampai takde update entry baru. Korang ngantuk ek semalam?
Okeh takpelah saya paham. Jadi saya nak tolong tido-kan bagi pihak kamu jugak, mungkin kamu akan lebih cepat hilang mengantuk lalu boleh update belog korang bagi saya baca hahahaha suka, suka sangat...wohoho saya dah terrr-menguap again ~ ko gila ek nak tido sekarang dah pukul 11.54 a.m dowh~

No comments:

Post a Comment