Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 May 2009

Dia Ratu Hati Saya

Seorang ibu yang sangat hebat... sporting, sangat suka memasak sedap-sedap tanpa penat dan selalu fikir menu yang baru untuk kami sekeluarga ~pergh best gilos~ lagi ma sangat suka shopping tanpa kawalan ~of cos kawalan abah hahaha~ dan seorang games addicted ~tolonglah percaya~ Ma akan spend banyak masa depan pc setiap hari semata-mata untuk main games online ketika semua anak dan suaminya takde di rumah. Bosan katanya. Jadi kami berdua lah yang sama-sama susah hati gundah gulana bila mana terpaksa melalui hari-hari yang suram tanpa internet connection. Juga seorang ibu yang sangat nakal sebab sangat suka sakat semua kawan anak-anaknya sampai semua kawan-kawan anak nya juga jadi seperti kawan-kawannya sendiri hoho selamba je kawan-kawan saya pompuan dan lelaki ahh sama je tiap kali jumpa atau YM dengan saya bukan sibuk nak tahu pasal saya tapi sibuk tanya khabar ma saya dan berkirim salam semua bagai...(tsk) dan ma juga seorang kawan yang sangat setia berkongsi rasa sebab ma bukan sekadar kawan baik saya tapi kerana saya juga adalah kawan baik ma~cuba fahami ayat ni dengan tenang~
So sempena hari ibu, saya dedikasikan entry ini special untuk ma saya, Puan Roslina Idris dengan ucapan 'Selamat Hari Ibu. U are the greatest and bestest mom that we had in the world. Sesungguhnya jasa dan pengorbananmu melahirkan kami berenam, membesarkan kami dengan penuh kasih sayang tiada ternilai dunia dan akhirat...'

3 comments: