Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 April 2009

Woh Apesal Asyik Lelaki Jer.

Apesal lately ni asyik lelaki-lelaki jer yang add friendster saya? Mana pergi girls yang santek-santek di muka bumi ini ~girls, korang santek tau~
Bukan nak berlagak mahupun perasaan okeh ~tanak guna perasan~ Takde maknanya nak perasaan sebab bukan boleh ngorat atau skandal dengan dorang pun. Sebab selagi *beliau* ada sebagai warden saya, sangat tidak dapat saya nak berskandal dengan mereka-mereka ini...wohoho!!!~rugi-rugi~
Kalau nak salahkan primary foto friendster saya tu, gambar tu tak bagi attraction langsung pun lorr. Bukan nampak pun rupa paras saya yang sepet chubby lagi mencapap nih.
Kesimpulannya dorang ter-attract kat Nikon D60 itu ~tapi itu milik beliau lah~
Bukan nak diskriminasikan dorang. Mungkin dorang ada semangat enkuiri yang maha tinggi nak tahu apa ada dalam page saya itu. Boleh je nak add sebab takde syarat pun untuk menjadi kawan-ter saya *friends-ter*. Girls kat friendster sana tu pun silalah meramaikan jemaah saya. Sila add saya dan kalau jumpa saya kat luar-luar boleh sapa - tegur - lambai kat saya ye ~wink-wink~

No comments:

Post a Comment