Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

03 April 2009

Sumpah Malu!!!

Salam,

Perkara pertama saya nak mention ialah saya telah segan atau dalam ertikata lain, sangat memalukan.
Semalam saya emo ~tapi bukan gothic~. Saya terbergaduh dan termenangis. Part menangis tu yang memang tak menahan saya nih. Hati kaca. Kesudahannya, saya terbawa-bawa emosi yang tak stabil itu hingga ke dunia belog ini. Dan hari ini, tatkala hati yang sedih itu dah pun mula beransur pulih, bila ingatan pada scene semalam mulai pudar ~mentanglah baru lepas dating~ tiba-tiba saya tersegan dan termalu sendiri bila entry semalam rupanya mendapat respon dari beberapa kerat blogger yang lain. Sangat prihatin ~TQ, TQ~.
Tapi siyes saya malu seyh. Ingatkan takde sesiapa baca belog saya nih. Macamana lah drama airmata boleh bersiaran dalam belog saya ni? Dan yang paling di segankan, macamana saya boleh lupa yang belog saya ini memang selalu di lawati oleh insan yang berkenaan. Habislah saya kali ni, kantoi mengadu kat belog. Nak delete kan ke recycle bin pun dah tak aci kan, sebab dah siap ada orang letak gurindam jiwa komen kat entry semalam ~eh ke aci padam ?~
So cadangan saya, sila langkau lompat galah entry tersebut dan abaikan babak- babak airmata itu. ~ces, sumpah malu~

p/s: b juga sila abaikan okeh.

No comments:

Post a Comment